Klantwaarde

Wat is een klantrelatie waard?

​​​​​​​Klantonderzoek

Natuurlijk kent u uw eigen klanten het best, maar biedt u ze nog wel de juiste oplossing.

Laten we het de klant vragen. Door regelmatig met uw klant in gesprek te gaan, weet u of uw product of dienst voldoende aansluit bij de huidige vraag en klantwens. Wij bieden u verschillende soorten klantonderzoek.

Aanpassing Go-to-Market strategie

De wensen van uw klanten wijzigen regelmatig. Door internet is alles transparanter, advies goedkoper en prijsvergelijk makkelijker. Wij adviseren u daarom zo nu en dan stil te staan bij hoe u uw product aanbiedt, welke belofte doet u uw klant, wat lost u op?
In een strategische sessie halen wij de klantbehoefte naar boven. Vanuit de missie, de visie en de strategie bepalen we de nieuwe doelstellingen en een concept, waardoor u weer in contact komt met uw klant.

Concepten

Met het creëren van concepten versterken we uw go-to-market strategie. 
Verrassen, verbinden en verbeteren, dat zijn de uitgangspunten van een goed concept. 
Meer en beter contact met je klant, meer begrip intern en extern, een betere verpakking van het product en een duidelijke belofte. Een heel mooi voorbeeld van een goed werkend concept is het Happy Mael van MC Donalds, wij vertellen u graag wat een dergelijk concept voor u kan betekenen. 

Creatie

Op basis van de strategie en het concept kiezen we de juiste sales- en marketing aanpak, oftewel de middelen. Met onze partners hebben we meer dan 30 communicatie- en marketingspecialisten die uw strategie kunnen uitvoeren. Ook als we niet bij het voortraject betrokken waren.